Monday, December 28, 2009

Edit: Sleepwalking past your name

Ek het alweer fokus verloor in die vorige post en myself in n hoek gedryf met die onuitgesproke noem van jou naam.

Die eintlike doel van die post hieronder was om myself daaraan te herinner dat ek, almal van ons for that matter, altyd moet onthou .. most of the times we are ignorant of the fact that just maybe our mere existence is enough for somebody out there.

Somebody might be in desperate need of hope. And it doesn’t necessarily have to be a ray of bright light. Because a lending hand in the dark can also help somebody find their next step, even if there is no light.

Iemand het my eenkeer die volgende woorde gesms. Ons is nie goed uitmekaar nie, maar sy woorde het soos klippe op die vloer van my siel neergereën, so hard was die impak daarvan. En ek dink dis wat ek op my lomp manier met daardie post probeer se het ..

“Understand how beautifully God has added one more day to your life. Not because you need it, but because someone else needs you.”

No comments:

Post a Comment